FAQ , czyli najczęściej zadawane pytania w związku
z przeniesieniem terminu Targów KRAKDENT na 28-30 maja br.


Szanowni Państwo,

przeniesienie terminu Targów KRAKDENT® wiąże się z licznymi utrudnieniami dla nas wszystkich. Nie była to prosta decyzja. Otrzymujemy mnóstwo zapytań, na które sukcesywnie odpisujemy. Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


DOTYCZY SZKOLEŃ KRAKDENT-EDU


Wykupiłem udział w kursie/szkoleniu, a Targi zostały przełożone. Co teraz?

Staramy się cały program Krakdent-edu również przenieść na termin majowy(28-30 maja). Będziemy sukcesywnie informować o przeniesionych szkoleniach. Zachęcamy do udziału w szkoleniach w nowym termine. Informacje o przeniesionych szkoleniach znajdują się w poszczególnych zakładkach.


Co jeśli nowy termin szkoleń mi nie pasuje?

Wszyscy uczestnicy, którzy w maju nie będą mogli uczestniczyć w wykupionych szkoleniach Krakdent-edu otrzymają zwrot wpłaconej należności. W najbliższych dniach zostanie przygotowana procedura ułatwiająca uczestnikom, którym nie pasuje termin majowy, rezygnację z udziału w kursie.


Co z innymi poniesionymi przeze mnie kosztami (nocleg, dojazd, itd.)?

W związku z faktem, że odwołanie szkoleń było spowodowane czynnikami od nas niezależnymi, koszty dojazdów i noclegów nie podlegają zwrotowi.


Czy w nowym terminie będą te same szkolenia?

Staramy się przenieść na majowy termin cały program Krakdent-edu, jednak w tym momencie nie możemy zagwarantować, że będzie on identyczny. Będziemy informować o wszystkich zmianach.


Kiedy poznamy ostateczny harmonogram szkoleń?

Szacujemy, że przygotowanie harmonogramu zajmie nam około 2 tygodni (najpóźniej do 18 marca).


DOTYCZY TARGÓW


Czy wejściówki od firm i bilety zachowają ważność w maju?

Oczywiście. Wszystkie zaproszenia pozostają ważne.